ELÉGEDETTSÉG ÉS PROFIT

Aki egyhelyben akar maradni, annak egyre gyorsabban kell futni! Fordítsd csúcsával lefelé a menedzser piramist és megtapasztalhatod a szolgálat és a vezetés összetartozását!

A SIKER MAGVAI

 ___________________________________________________________

A siker fája akkor nőhet ki, ha a magokat nem kósziklára ültetted!

____________________________________________________________

1.sz.

Piacismeret.

Nincs olyan termék vagy szolgáltatás amit kizárólag egy piacon lehet értékesíteni. Ahogyan a termék és a szolgáltatás is kapcsolódhat egymáshoz, a piacok is kapcsolódnak.

____________________________________________________________

2.sz.

Ismertség.

A legjobb termék és szolgáltatás sem lehet sikeres, ha nem ismerik a vevők. 

____________________________________________________________

3.sz.

Reklám és PR

A reklám eladási célú üzenet, míg a PR. az ismertséget szolgálja. Ezeket nem helyes összekeverni mert mindkét esetben másra van szükség. Az egyik esetben a vevőkhöz szól az eladó, a másik esetben a lehetséges piacot szólítja meg. Az egyik üzenet tartalma: vedd meg. A másik üzenete: ismerj meg.

___________________________________________________________

4.sz.

Vevőismeret

A vevőismeret nélkülözhetetlen. Másként vásárolnak a késlekedők, a fizetőképesek, az innovátorok és az alkalmazkodók. Más érdekek szerint vesznek a nagy vállalatok és másként a kisvállalkozások tulajdonosai, a családok és a magányosak. Másként akik már csalódtak és azok is akik elégedettek.

____________________________________________________________

5.sz.

Kezdeményezők

A kezdeményezők hamar döntenek, a halogatók nehezen. A vásárlás mögötti szükséglet felismerése nélkül csak találgathatod, mi kell a vevőnek. Igaz, hogy a nagy számok törvénye minden esetben működik, de a próba tévedés módszerének alkalmazása költség-növekedést eredményez!

____________________________________________________________

6.sz.

Mit akar a vevő

Nem sokat hanem eleget akar tudni a vevő arról, hogy miért éri meg tőled vásárolni. Segítsd, hogy felismerje az érdekeit!

____________________________________________________________

7.sz.

Harmónia

A harmónia a piacon azt jelenti, hogy azt akarja a vevő, hogy ott, azt és akkor, annyiért és úgy kapja meg ahogy szüksége van rá. Képes vagy a kiszolgálására?

____________________________________________________________

8.sz.

Mindennapi

Már a Bibliában is olvasható, hogy ..."Mindennapi kenyerünket add meg nekünk ma"... Ha megérted mit akar a vevő, mi teheti elégedetté, ha mindent megteszel, hogy megfelelj a kérdéseire akkor van esélyed a sikerre.

____________________________________________________________

9.sz.

Árengedmény

Az árengedmény azt az üzenetet közvetíti, hogy az az ár amit csökenteni lehetett nem volt reális. Bizalmatlanná teszi a vevőt és ha engedményt adhatnál inkább ne tedd. 

____________________________________________________________

10.sz.

Kedvezmény

A kedvezményt a törzsvevőidnek add! Ennek nem kell feltétlenül az árban mutatkoznia! Kapcsold össze a termékedet egy szolgáltatással vagy másik termékkel. Örülni fog a vevő ha úgy érzi, többet kapott ugyanakkora árért.

____________________________________________________________

11.sz.

Múlt

A múlt viszonyítási alapként segíthet felépíteni a sikereidet. A jövőbeli eredményeidet ma alapozhatod meg. Ha mérlegre teszed a múltat, a jelent és a jövőt, melyikkel akarsz foglalkozni elsősorban?

____________________________________________________________

12.sz.

Pareto szabálya

A sikereid 80 %-át a munkád 20 %-a biztosítja. A munkád 80 %-a mindössze 20 %-ban vesz részt a sikereid elérésében. Mit gondolsz mivel kellene többet foglalkoznod?

____________________________________________________________

13.sz.

Energia

A múltra, a jelenbeli feladatok elvégzésére vagy a jövő feladataira kell több időt és energiát áldozni?

____________________________________________________________

14.sz.

Elégedettség

A munkád minősége mellett a környezet elégedettsége vagy elégedetlensége, elismerése vagy az elismerés hiánya befolyásolja-e jobban a piaci elfogadásodat?

____________________________________________________________

15.sz.

Kockázatok

A múlt és jelenbeli eredmények és eredménytelenségek, a győzelmek és a kudarcok, az örömteli és a fájdalmas emlékek milyen kockázatokat jelentenek?

____________________________________________________________

16.sz.

A jelen

A jövő még távoli, a múlton már nem lehet változtatni, foglalkozz a jelen feladataival.

____________________________________________________________

17.sz.

Költségek

A hibák megelőzése kisebb teher mint a bekövetkezett hiba költsége.

____________________________________________________________

18.sz.

Megvalósítás

Egyesek úgy gondolják, hogy inkább hibázzunk de ne maradjunk tétlenek.

Rohanó világunkban nincs elég idő a tervezgetésre. Ha van egy ötleted fogj hozzá és valósítsd meg. Ha nem sikerül elérni céljaidat vagy nem sikeres az elképzelésed, gyorsan kezdj bele a következőbe.

____________________________________________________________

19.sz.

Tudás

A múltban szerzett tudásod a múlt problémáinak megoldása érdekében jött létre. A ma keletkező problémákhoz mai megoldások kellenek.

____________________________________________________________

20.sz.

Változtatás

A globalizálódó világ változásaihoz való igazodás gyakran lehetetlen követelménynek tűnik, de ha nem változtatsz a régi és már nem megfelelő módszereken, akkor nem irányíthatod a változásokat, inkább a változások irányítanak Téged.

____________________________________________________________

21.sz.

Fejlődés

A gazdasági funkciók és a fogyasztói elvárások egymásnak való megfelelése nehézségekbe ütközhet. A hagyományaid fogva tartanak. Változtatnod kell ha fejleszteni akarsz. Egyre világosabban látszik, hogy új szemlélet és módszerek nélkül a nem kívánatos fejlődési út a visszafejlődés.

____________________________________________________________

22.sz.

Hibák

Az emberiség már annyi hibát követett el önmaga és a bolygó iránt, hogy tönkre teheti a Földet.

____________________________________________________________

23.sz.

Megelőzés

A hibák elkövetése a negatívumai mellett tapasztala-tokkal is jár, a katasztrófák megelőzhetők és a költségek csökkenthetők. Ha kihalna az emberi faj még évezredekig lehetne élet a Földön, az ember hozzájárulásával azonban kiszámítható mennyi idő kell még az élővilág kipusztításához. 

____________________________________________________________

24.sz.

Az ember veszélyes az élővilágra.

Villanófényként hat a felismerés, hogy csak együtt vagyunk képesek rá, hogy megoldjuk élőhelyi problémáinkat.

______________________________________________________

25.sz.

Ahelyett, hogy egymást gyilkoljuk miért ne élhetnénk békességben?

Lehet, hogy hamarosan háborúk törnek ki a levegőért, a vízért és az energiáért. De ki akar olyan körülmények között élni, melyek nem biztosítják az élet feltételeit?

______________________________________________________

26.sz.

Életfeltétel

Mikor majd a szűkösség helyett a bőség vesz körül, nagyobb teret kap a fejlődés, ami egyrészt nélkülöz-hetetlen, másrészt életfeltétel.

______________________________________________________

27.sz,

Érdeklődés

A bőség idején csökken a változtatás iránti érdeklődés.

____________________________________________________________

28.sz.

Versenyelőny

Hivatkozhatsz az elhibázott gazdaságpolitikára, az újra és újra előkerülő javítási feladatokra, mutogathatsz másokra, például az oroszokra, akik drágán adják az energiát, az Euró Unióra, ahol túl kényesek a minőségre, mondhatod, hogy a versenytársaid a hibásak, de a másokra mutogatás nem biztosít versenyelőnyt, inkább a zavar bőségének forrása. 

____________________________________________________________

29.sz.

A minőség forradalma

Az oktatásban szerte a világon forradalom zajlik ami sokkal több mint a reform. Különös, hogy a háborúban és az oktatásban mennyi a közös jellemző. Bizonyára sokan hallották már, hogy mennyien haltak meg a Sztálingrádi csatában, ami 199 napig tartott, 2 millió katona és többszázezer polgári lakos vesztette életét, vagy a „Normandiai partraszálláskor” három nap alatt több mint hétezren haltak meg. A tábornokok előre kiszámították a várható emberveszteséget, milliók váltak feláldozhatókká majd halottakká.

____________________________________________________________

30.sz.

A győzelem érdekében tervezett veszteség a háborúkban győzelemhez vezetett. Miért ne tervezhetnéd a sikert a veszteségek helyett?

______________________________________________________

TANULSÁG

"Schopenhauer, a filozófus, az emberi élet legfőbb nehézségét ahhoz a két sündisznó nehézségéhez hasonlította, akik megpróbáltak egy hideg telet túlélni. Nehogy megfagyjanak, behúzódtak egy barlangba. Ám még ott is hideg volt, búvóhelyüket úgy próbálták melegebbé változtatni, hogy egymáshoz bújtak. Minél közelebb húzódnak a másikhoz, annál jobban összeszurkálták egymást a tüskéikkel.

Sebzetten és bosszúsan, eltávolodtak egymástól, nehogy újra ösz-szeszurkálják egymást. Ezzel azonban elveszítették mindazt a melegséget és kellemes érzést, amelyet egymásnak nyújtottak és újra a fagyhalál fenyegette őket. Tehát ismét közelebb húzódtak. Végül sok közeledés és távolodás után megtanultak együtt élni egymás mellett, hogy ne szurkálják össze túlságosan egymást, de még elég közel legyenek ahhoz, hogy elegendő meleget biztosítsanak egymás számára.

A példázat arra utal, hogy megtanulhatunk egymás közelében élni anélkül, hogy a közelség fojtogatóvá válna. Ha ezt nem tanuljuk meg, akkor vagy kényelmetlenül közel kerülünk egymáshoz, vagy megdermedünk az érzelmi elszigeteltségben."

_____________________________________________________

 


Weblap látogatottság számláló:

Mai: 3
Tegnapi: 5
Heti: 47
Havi: 316
Össz.: 22 783

Látogatottság növelés
Oldal: A SIKER MAGVAI
ELÉGEDETTSÉG ÉS PROFIT - © 2008 - 2024 - szofogado.hupont.hu

A HuPont.hu ingyen adja a tárhelyet, és minden szolgáltatása a jövőben is ingyen ...

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »